, ,

hiburan : NEELOFA KECEWA SEMUA FILEM LAKONANNYA TIDAK LAKU


Blog Hiburan Mohdrohaizad.com dimaklumkan terkini gosip artis seksi hot mantap meletop Neelofa kecewa sampai tidak mampu berkata-kata kerana semua filem lakonannya tidak laku dan mendapat sambutan hangat selaku heroin watak utama dalam filem! Neelofa enggan mengulas mengenai pertanyaan wartawan tentang kutipan jualan tiket yang sungguh mengecewakan walaupun ramai tahu Neelofa merupakan heroin dalam filem tersebut. Wah, kalau laku tentu banyak komen Neelofa tentang kehebatan lakonannya tetapi itu sekadar dalam mimpi. Untuk meramal mengenai filem lakonannya yang seterusnya ialah 'Gangster Superstar' arahan Khabir Bhatia mungkin akan menjadi mangsa yang seterusnya? Tentu para peminat Neelofa terutamanya lelaki-lelaki miang campur gatal akan sedih dan kecewa bersama kan? Jangan sedih ya, kita tunggu filem Neelofa yang terbaru nanti macam mana.

Neelofa+Kecewa+Filem+Lakonannya+Tidak+Laku
Gambar Neelofa Kecewa Tidak Mampu Komen Filem Lakonannya
Neelofa Kecewa Filem Tidak Laku

Pelakon dan pengacara, (Foto) Neelofa enggan mengulas lebih lanjut mengenai sambutan yang kurang memberangsangkan terhadap filem terbaru lakonannya, 'Lemak Kampung Santan'. Kata Neelofa, tanggungjawabnya hanya berlakon dan isu tersebut seharusnya dijawab oleh penerbit sendiri.

“Hal ini tak seharusnya diajukan kepada saya kerana tugas saya hanya berlakon. Penerbit yang sepatutnya menjawab tentang isu ini,” kata Neelofa tidak rela berkongsi suami ketika dihubungi baru-baru ini.

Filem+Lakonan+Neelofa+Tidak+Mendapat+Sambutan+Hangat
Filem Lakonan Neelofa Tidak Mendapat Sambutan Hangat
Filem 'Gangster Superstar' Lakonan Neelofa Bakal Mangsa Seterusnya

Neelofa yang baru sahaja selesai menjalankan penggambaran filem 'Gangster Superstar' arahan Kabir Bhatia enggan mengulas lanjut kerana bimbang wujud pelbagai spekulasi jika dia mengeluarkan sebarang kenyataan.

“Saya ada pendapat saya sendiri tapi saya tak sedia berkongsi. Jika saya buka mulut, nanti macam-macam cerita lain yang keluar,” jelas Neelofa yang baru putus cinta dengan Hans Isaac.

Baru-baru ini, penerbit dan pengarah Hans Isaac meluahkan rasa kecewa melalui akaun Twitter apabila filem arahannya Lemak Kampung Santan tidak mendapat sokongan penuh daripada pelbagai pihak sehingga filem tersebut mungkin hanya akan ditayangkan sehingga hari ini (Rabu) sebelum ia ditarik daripada pawagam.

Gosip+Cinta+Hans+Isaac+dan+Neelofa+Tidak+Menjadi
Hans Isaac dan Neelofa Gosip Bercinta Tidak Mendapat Sambutan
Gosip Cinta Hans Isaac dan Neelofa Tidak Menjadi

Menurut kenyataannya menerusi akaun Twitter lagi, Hans akan beralih dan menumpukan pada pementasan teater sehingga dia melihat perubahan dalam industri perfileman tanahair.

Semalam Astro Awani melaporkan Hans bakal menerbitkan sebuah teater muzikal yang berkisar tentang kehidupan lagenda bola sepak negara, Datuk Mokhtar Dahari yang berjudul SuperMokh The Musical. - Sumber Portal Gua.



VIDEO NEELOFA MANTAP DALAM TRAILER FILEM 'LEMAK KAMPUNG SANTAN'

+Mohd Rohaizad sudah menjangkakan filem 'Lemak Kampung Santan' memang tidak akan mendapat sambutan ramai. Lebih teruk, komen-komen negatif diterima penonton filem tersebut lebih memburukkan keadaan. Promosi pula tidak berjalan seperti yang dirancang dan meluas maka tidak hairanlah filem ini tidak laku. Mengenai lakonan Neelofa memang mempunyai badi seperti filem Azura yang terbaru, kontroversi gosip panas Neelofa yang terkenal dengan body yang mantap seksi hot sahaja yang mendapat sambutan terutamanya lelaki-lelaki gatal yang menyanjung tubuh badannya. Selain itu, pelakon-pelakon yang lain dalam filem tersebut juga mungkin diboikot kerana berkaitan dengan perbezaan politik? #Neelofa #HansIsaac #LemakKampungSantan

0 comments:

About