BERITA TERKINI MESIR / EGYPTPendedahan berani mati - Sah Al Saud si Raja Saudi berketurunan yahudi


Raja Abdullah Bin Abdul Aziz
DYNASTY SAUD: dari MANA ? dan SIAPA  moyang KELUARGA INI?

Ini adalah hasil penyelidikan dan tulisan MOHAMMAD SAKHER, yang telah diarahkan dibunuh oleh Rejim Saudi kerana penemuan berikut:

1. Adakah keluarga saud berasal dari kaum ANZA BEN WA'EL seperti didakwa mereka?
2. Adakah Islam Agama sebenar mereka?
3. Adakah mereka berketurunan Arab?


Inilah pendedahan MOHAMMAD SAKHER

Pada tahun 851 H, sekumpulan lelaki dari bani AL MASALEEKH, iaitu satu cabang dari KAUM ANZA, membentuk kafilah untuk membeli bijirin (gandum dan jagung) dan bahan makananan lain dari IRAQ, dan membawanya kembali ke NAJD.  Ketua kumpulan itu adalah seorang lelaki bernama SAHMI BIN HATHLOOL.

Pedati itu sampai ke BASRA, dimana ahli kumpulan berjumpa penjual bijirin yang merupakan seorang Yahudi bernama MORDAKHAI BIN IBRAHIM BIN Moshe. Semasa rundingan mereka dengan saudagar itu, Yahudi bertanya kepada mereka: " kamu dari mana?" Mereka menjawab: "Dari Kaum ANZA, sebuah puak AL MASALEEKH." Setelah mendengar nama itu, orang Yahudi mula memeluk begitu mesra setiap seorang daripada mereka mengatakan bahawa dia sendiri, juga adalah dari puak AL MASALEEKH, tetapi dia datang untuk tinggal di BASRA (IRAQ) dalam disebabkan persengketaan keluarga antara beliau bapa dan beberapa ahli keluarga kaum ANZA.

Selepas beliau menceritakan kepada mereka kisah beliau yang direka, dia memerintahkan hamba-hambanya untuk memuatkan semua unta ahli puak dengan gandum, kurma dan tamman; perbuatan yang luar biasa begitu murah hati yang terkejut lelaki MASALEEKH dan menimbulkan kebanggaan mereka kerana mempunyai sepupu yang murah hati di IRAQ.

Mereka percaya setiap perkataan beliau berkata, dan kerana beliau adalah seorang pedagang yang kaya dengan komoditi makanan yang mereka sangat dimerlukan,  mereka suka dia (walaupun dia adalah seorang Yahudi bersembunyi di sebalik pakaian yang seorang Arab dari kabilah AL MASALEEKH).

Apabila pedati tersebut telah bersedia untuk bertolak ke NAJD, pedagang yahudi tersebut meminta izin mereka untuk turut serta kerana kononnya dia ingin pergi ke tanah asalnya, NAJD. Setelah mendengar dari beliau, mereka sepenuh hati mengalu-alukan yahudi itu.

Akhirnya pedagang yahudi tersebut berjaya sampai ke Najd dengan karavan. Di NAJD, dia mula menyebarkan banyak propaganda untuk dirinya melalui sahabat (sepupu rekaan) lalu berkumpul di sekelilingnya sebilangan besar penyokong baru, tetapi tanpa disangka, dia berhadapan dengan kempen penentangan terhadap fahamannya oleh SHEIKH SALEH SALMAN ABDULLAH AL TAMIMI, seorang pendakwah agama Muslem di AL-QASEEM.

Jejari penyebaran ajarannya termasuk Najd, Yaman dan Hijaz, sesuatu yang memaksa yahudi itu (keturunan dari KELUARGA SAUD sekarang untuk meninggalkan AL QASEEM dan berhijrah ke AL IHSA, di mana kemudiannya dia menukar namanya (MORDAKHAI) kepada MARKHAN BIN IBRAHIM MUSA .

Kemudian dia menukar lokasi penempatannya dan menetap di sebuah tempat bernama DIR `IYA berdekatan AL-QATEEF, di mana beliau mula menyebar cerita palsu  di kalangan penduduk tentang perisai kepada nabi MUhammad (saw), bahawa ia telah diambil sebagai harta rampasan oleh seorang arab pagan akibat perang UHUD antara Arab musyrikin dan Muslems. " perisai itu, katanya, telah dijual oleh arab musyrikin kepada kaum yahudi bernama BANU QUNAIQA 'yang menyimpannya sebagai harta karun!

Dia kemudiannya mengukuhkan kedudukan di kalangan Badwi melalui cerita-cerita yang menyatakan bagaimana Kaum Yahudi di Tanah Arab sangat berpengaruh dan berhak kepada penghormatan yang tinggi. Beliau mendapat beberapa kepentingan di kalangan Badwi, dan mengambil keputusan untuk menetap di sana selama-lamanya, di bandar DIR `IYA, berdekatan AL QATEEF.  Dia memutuskan untuk dijadikan pusat pemerintahan (Capital) di Teluk Parsi. Beliau bercita-cita untuk menjadikannya batu loncatan untuk menubuhkan kerajaan Yahudi di tanah Arab.

Dalam usaha untuk memenuhi cita-cita tinggi tersebut, beliau mula mendekati Arab badwi padang pasir untuk menyokong kedudukannya, maka secara beransur-ansur, beliau mengisytiharkan dirinya sebagai raja mereka!

Pada ketika itu, Puak AJAMAN bersama kabilah BANI KHALED menyedari rancangan jahat Yahudi selepas identitinya terbongkar dan memutuskan untuk menamatkannya. Mereka menyerang bandar itu dan menawannya tetapi gagal menangkap markhan.

Keturunan Yahudi daripada KELUARGA SAUD (MORDAKHAI), mencari perlindungan di sebuah ladang di tempat bernama pada masa itu AL-MALIBEED-GHUSAIBA berhampiran AL-Arid, yang kini dinamakan AL-RIYADH.

Beliau meminta tuan ladang tersebut untuk memberikannya perlindungan. Petani itu berasa sangat simpati lalu memberikannya perlindungan. Tidak sampai sebulan berada di situ, (MORDAKHAI) telah membunuh tuan tanah itu bersama kesemua ahli keluarganya dan meletakkan kesalahan  kepada sekumpulan perompak.

Kemudian dia berpura-pura kononnya dia telah membeli hartanah daripada mereka sebelum malapetaka berlaku kepada mereka.  Oleh itu, di mempunyai hak untuk tinggal di sana sebagai tuan tanah. Dia kemudian memberikan nama baru ke tempat itu AL-DIR `IYA - nama yang sama dengan tempat dia diserang. ( ibu negeri yang dirancangnya)

Keturunan Yahudi daripada KELUARGA SAUD (MORDAKHAI), dengan segera menubuhkan "GUEST HOUSE" dipanggil "MADAFFA" di atas tanah yang dia telah dirampas dari mangsa, dan mengumpulkan di sekelilingnya sekumpulan orang-orang munafik yang mula menyebar propaganda palsu bahawa dia (MOKHADAI) adalah seorang Sheikh Arab yang terkenal . Dia memulakan komplot terhadap Sheikh SALEH SALMAN ABDULLAH AL TAMIMI, musuh asalnya dan menyebabkan pembunuhan beliau di masjid di bandar yang dipanggil (AL-ZALAFI).

Selepas itu, dia berasa amat puashati dan selamat untuk mewujudkan (AL-DIR `IYA) sebagai rumah tetap beliau. Di situ dia mengamalkan poligami pada skala yang luas sehingga melahirkan ramai anak-anak yang kemudiannya diberikan nama nama Arab.

Sejak keturunannya membesar dan berkuasa di bawah nama Kaum SAUDI, mereka telah mengikuti jejak langkahnya mengamalkan aktiviti bawah tanah dan konspirasi terhadap negara Arab. Mereka secara haram merampas sektor luar bandar dan tanah ladang, dan membunuh setiap orang yang cuba menentang rancangan jahat mereka.

Mereka menggunakan pelbagai tipu helah untuk mencapai matlamat mereka. mereka membeli hati nurani penentang-penentang mereka, mereka menawarkan wanita dan wang kepada orang yang berpengaruh di kawasan itu. Khasnya kepada sesiapa yang mula menulis biografi sebenar keluarga Yahudi itu. Mereka merasuah penulis sejarah untuk membersihkan sejarah memalukan mereka dan mengubah ssalah silah keturunan mereka kepada susur galur suku kaum Arab yang paling menonjol seperti RABI'A, ANZA, dan ALMASALEEKH.

Orang munafik yang mudah dilihat di zaman kita adalah MOHAMMAD AMIN AL TAMIMI-Pengarah / Pengurus Perpustakaan kontemporari SAUD KINGDOM, telah mereka cipta genealogi KELUARGA YAHUDI (SAUDI). Dia  telah menghubungkan mereka (KELUARGA SAUD) kepada Nabi Besar kita , MOHAMMAD (SAW). Keluarga Saud tiada kena mengena dengan Nabi Muhammad S.A.W

Untuk kerja-kerja palsu tersbut, beliau menerima ganjaran 35 (TIGA PULUH LIMA) RIBU POUND EYPTIAN dari KEDUTAAN SAUDI di KAHERAH, MESIR, dalam tahun 1362 AH - 1943 AD.  Nama Duta iaitu:. IBRAHIM AL-Fadel.

Seperti yang disebutkan di atas, keturunan Yahudi daripada KELUARGA SAUD (MORDAKHAI), mengamalkan poligami dengan mengahwini ramai wanita arab dan mendapat ramai anak. Amalan poligami tersebut terus diamalkan oleh generasi SAUD sekarang sebagai mematuhi 'suratan' moyang mereka. Mereka berpegang teguh kepada warisan perkahwinan itu. (Sebab itu gua panggil mangkuk hayun ini spesis KONG KEK kUAT... wakaka)

Salah seorang anak MORDAKHAI'S dipanggil AL-MAQARAN, diArabkan dari akar Yahudi (MACK-REN) memperanakkan seorang anak bernama Mohammad dan seorang lagi anak bernama SAUD, iaitu nama kepada DINASTI SAUDI sekarang.

Keturunan SAUD (hari ini KELUARGA SAUDI) memulakan kempen pembunuhan ketua ketua kabilah arab di bawah dakwaan bahawa mereka adalah sesat, menyeleweng dari ajaran Islam, tidak mengamalkan ajaran al-Quran mereka.  Mereka perlu dihukum mengikut cara SAUD.

Dalam buku sejarah KELUARGA SAUDI mukasurat (98-101), ahli sejarah keluarga mereka telah mengisytiharkan bahawa DINASTI SAUD menganggap semua penduduk NAJD adalah KUFUR supaya darah mereka halal dan mesti dibunuh, harta mereka dirampas, dan perempuan mereka dijadikan gundik. Mereka menyatakan tidak ada Islam yang sahih melainkan jika tergolong dalam ajaran MOHAMMAD BIN ABDUL WAHAB yang juga merupakan seorang yahudi dari Turki.

Khalid bin Sa'ad bin Abdul Aziz al-Saud culik, rogol dan bunuh gadis saudi


Doktrin ajarannya memberikan kuasa kepada KELUARGA SAUDI untuk memusnahkan kampung-kampung, membunuh kaum lelaki termasuk kanak-kanak, dan serangan seksual terhadap wanita mereka; menikam perut wanita mengandung, dan memotong tangan anak-anak mereka, kemudian membakar mereka! Mereka juga diberi kuasa untuk merampas segala harta orang-orang yang mereka panggil ingkar (yang tidak mengikuti agama WAHABI).

Pada hakikatnya, mereka melakukan semua jenis kekejaman yang di atas nama mazhab agama palsu mereka (Wahabi), yang sebenarnya dicipta oleh seorang Yahudi supaya menyemai benih keganasan dalam hati orang-orang di bandar-bandar dan kampung-kampung. Dinasti Yahudi ini telah melakukan kekejaman itu sejak 1163 AH

Mereka telah menamakan Semenanjung Arab berdasarkan nama keluarga mereka ARAB SAUDI seolah-olah semananjung itu keseluruhannya adalah hartanah mereka sendiri, dan semua penduduk lain adalah orang suruhan atau hamba mereka sahaja yang perlu membanting tulang siang dan malam membanting tulang untuk kesenangan tuan-tuan mereka (KELUARGA SAUDI).

Mereka benar-benar memiliki kekayaan semula jadi negara ini sebagai harta mereka sendiri. Jika mana-mana orang miskin dari rakyat biasa bersuara menentang  mana-mana kaedah zalim Dinasti Yahudi ini akan dijatuhi hukuman potong kepala di dataran awam.  Seornag puteri mereka pernah melawat FLORIDA, Amerika Syarikat, dengan rombongannya. Dia menyewa 90 (sembilan puluh) bilik berstatus Suite  di Grand Hotel dengan kos kira-kira Satu Juta Dolar Amerika semalam.

Tidak seorang pun berani bersuara mengkritik kehidupan mewah dan pembaziran itu. Jika ada yang berani maka nasibnya sudah pasti iaitu Kematian dihujung pedang SAUD di dataran awam.

SAKSI KEPADA KETURUNAN YAHUDI-KELUARGA SAUD:

Pada tahun 1960 Stesen Penyiaran "SAWT AL ARAB" di Kaherah, Mesir, dan Stesen Yaman Penyiaran di SANA'A mengesahkan Keturunan Yahudi Keluarga SAUDI.

Raja FAISAL AL ​​SAUD pada masa itu tidak dapat menafikan keluarganya kaum kerabat dengan YAHUDI apabila beliau mengisytiharkan WASHINGTON POST pada 17 September 1969 menyatakan "KAMI, KELUARGA SAUDI, ADALAH SAUDARA kepada yahudi, kami sepenuhnya tidak bersetuju dengan mana-mana Arab atau Muslem [sic] Pihak Berkuasa yang menunjukkan apa-apa percanggahan dengan orang Yahudi. tetapi kita mesti hidup bersama-sama dengan mereka dalam keamanan Negara kita (SAUDI) adalah ketua Fountain dari mana Yahudi yang pertama muncul, dan keturunannya tersebar di seluruh dunia. " Itu adalah pengisytiharan KING FAISAL AL ​​SAUD BIN ABDUL AZIZ!!

HAFEZ WAHBI, Penasihat kepada SAUDI, menyatakan dalam bukunya bertajuk "SEMENANJUNG TANAH ARAB" bahawa RAJA ABDUL AZIZ AL-SAUD, mati pada 1953 telah menyatakan "Ajaran Kami (Ajaran Saudi) mendapat tentangan dari seluruh kabilah Arab ; datuk saya, SAUD AWAL, setelah memenjarakan beberapa Sheikh daripada puak MATHEER.  Apabila kumpulan lain dari kabilah sama datang untuk memberi syafaat untuk membebaskan tahanan, SAUD AWAL memberikan perintah kepada orang-orangnya untuk memotong kepala semua tahanan.

Beliau mahu memalukan mereka dengan menjemput mereka makan dari tempat duduk yang dibuat dari daging yang dimasak daripada tahanan yang dipenggal. Kepala-kepala mereka diletakkan di atas pinggan-pinggan makanan!

Rombongan tersebut menjadi begitu cemas dan menolak untuk makan daging saudara-mara mereka. Oleh kerana keengganan mereka untuk makan, beliau (SAUD AWAL) mengarahkan orang-orangnya untuk memenggal kepala mereka juga. Jenayah kejam ini dilakukan oleh raja angkat sendiri yang dikenakan kepada orang-orang yang tidak bersalah.  Yang dianggap salah ialah penentangan mereka terhadap undang-undang paling kejam yang amat zalim yang dikenakan ke atas mereka.

HAFEZ WAHABI  mennambah bahawa RAJA ABDUL AZIZ AL-SAUD mengaitkan cerita berdarah yang ternyata benar itu kepada Sheikh daripada puak MATHEER yang melawat beliau untuk memberi kepada syafaat pemimpin utama mereka FAISAL AL ​​AL ​​DARWESH yang pada masa itu merupakan banduan raja.

Beliau mengaitkan kisah tersebut kepada mereka supaya mengelakkan mereka dari meminta pembebasan ketua mereka. Jika tidak, mereka akan menghadapi nasib yang sama. Dia telah membunuh Syekh tersebut dan menggunakan darahnya sebagai bahan cecair untuk berwudhu sebelum dia mendirikan solat (mengikut mazhab palsu Wahabi).

Kesalahan FAISAL AL ​​DARWESH pada masa itu adalah mengkritik RAJA ABDUL AZIZ AL-SAUD apabila raja itu menandatangani dokumen yang disediakan pihak berkuasa Inggeris pada 1922 sebagai deklarasi untuk memberikan PALESTINE kepada orang-orang Yahudi. Tandatangannya telah diterima dalam persidangan yang berlangsung di AL AQEER pada tahun 1922.

Itulah sistem Rejim ini, KELUARGA YAHUDI (KELUARGA SAUDI): Semua matlamat adalah merampas kekayaan negara, merompak, memalsukan, dan melakukan semua jenis kekejaman, kezaliman, dan kekufuran. Semua dilaksanakan berdasarkan fahaman ciptaan mereka sendiri iaitu mazhab Wahabi yang menghalalkan pemenggalan kepala para penentang mereka..- GeloraHatiMuda

0 comments:

About