, ,

SYRIA : US dakwa mujahiddin yang lancar senjata kimia - baik punya pusing line


"Kita tahu dan seluruh dunia tahu bahawa pemberontak telah menggunakan senjata kimia. Siapakah yang lebih mendapat manfaat daripada penggunaan senjata kimia? Assad sedang memenangi peperangan itu.

Pemberontak tidak akan menang tanpa campurtangan asing, khasnya campurtangan US. Mereka tahu jika senjata kimia digunakan akan mendesak campurtangan barat. Satu-satunya cara untuk mengalahkan Assad ialah dengan campurtangan ketenteraan oleh barat.

Siapa yang menggunakan senjata kimia? Jelas sekali bukan kerajaan Assad. Mereka tidak akan 'membunuh diri'. Mereka sedang memenangi peperangan itu........................." selebihnya sila tonton dan dengar sendiri.

Sebaik sahaja berita Obama mengarahkan kapal perangnya ke Laut Mediteranean, ramai berasa ragu akan niat sebenar Amerika Syarikat. Gua sendiri curiga akan tujuan mereka lalu menulis artikel

Kedudukan tentera sekutu US sekarang - ancaman kepada mujahiddin

kerana mujahiddin sudah menguasai 80% negara Syria. Kemusnahan Assad semankin hampir. Setiap hari ada sahaja mujahiddin luar negara memasuki Syria bagi memperkukuh kedudukan Islamis.

KEKUATAN MUJAHIDEEN DI SYRIA (DISAHKAN)

Free Syrian Army : 90,000, Syrian Islamic front : 40,000, Al Tawhid Brigade: 10,000, Islamic state of Iraq and Sham (ISIS): 5,000, Ahrar Alsham: 35,000, Jabhat Al Nusra: 8,000, Ghuraba Al Sham: 500-700, Fatah Al Islam: 300, Abdullah Azzam Shaheed Brigade: 700, Jund al-Sham:300
Ahfad al-Rasul Brigade: 15,000, dan Tahreek e Taliban Pakistan: 1,200
Mereka ini walaupun hanya dilatih dalam masa yang singkat tetapi keupayaan mereka mengendali peperangan gerila digeruni seluruh dunia.
Mujahiddin memusnahkan kereta kebal Assad


Sekarang segalanya terbukti dengan jelas akan matlamat sebenar Amerika Syarikat. Memusnahkan mujahiddin adalah segalanya...

Jelas sekali bahawa kehadiran kapal perang Amerika Syarikat ke Laut Mediteranean adalah untuk memusnahkan mujahiddin dan membantu Assad mengekalkan kerajaannya. Israel bersiap sedia di Bukit Golan bagi memerangi mujahiddin. Iran senyap sahaja. Arab Saudi teruskan wayang dengan Rusia... wayang paling lawak dimainkan oleh Arab Saudi ialah mengugut Rusia... bodoh first class punya Saud...wakaka

Update jam 7.55 am 1.9.2013 PBB turut isytihar Mujahiddin menggunakan senjata kimia hanya dengan menunjukkan bukti tong-tong kimia yang didakwa ditemui dalam sebuah tempat yang kononnya makmal membuat senjata kimina.

0 comments:

About