, ,

LAWAK GILER : KITA HARUSLAH JUJUR DALAM PERHUBUNGAN +18



Sepasang kekasih yang hendak menikah sedang berbincang. Si gadis berbisik pada kekasihnya," sekarang waktunya kita saling jujur agar kelak kita tidak kecewa." Si pemuda mengangguk.

Gadis berkata" Sesungguhnya dada saya rata ...seperti papan..kalau kau tak suka katakan saja. Kita boleh batalkan pernikahan ini. Saya sedia menghadapinya", kata gadis.

Pemuda dengan lemah lembut menjawab, " Itu tidak masalah. Bagiku seks bukanlah hal yang penting tetap cinta kasih ". Gadis pun lega mendengarnya.

" Saya juga perlu mengatakan sesuatu jujurnya padamu", jelas pemuda. Gadis mengangguk tersenyum. : Sesungguhnya anu saya seperti bayi...:, kata pemuda. " Sstt... sudahlah itu tidak penting. Bagiku seks bukanlah hal yang penting tetapi cinta dan kasih sayang." sahut si gadis. Pemuda pun lega mendengarnya.

Malam pengantin tiba. Gadis mula membuka baju dan nampaklah dadanya yang memang...memang...benar-benar..rata. Pemuda hanya tersenyum melihatnya. Kemudian pemuda mula membuka seluarnya sehingga nampalah anunya.

Melihat itu gadis menjerit dan pengsan. Setelah sedar si gadis bertanya, " Kau katakan anumu seperti bayi...?"


" Ye la memang seperti bayi...panjang 50 cm dan berat 3 kg"

0 comments:

About