BERITA TERKINI SYRIA : Rusia hantar destroyer ke perairan Mediterranean Timur

Rusia hantar destroyer ke perairan Mediterranean Timur


Ini adalah kedudukan kapal-kapal perang Amerika Syarikat dan Rusia di Laut Mediterranean.  Masing-masing menempatkan enam kapal perang tercanggih di sana. kapal-kapal pernag Rusia menunggu di perairan yang lebih dekat dengan pantai seolah-olah bersedia mempertahankan Syria manakala kapal-kapal US dan kapal selam British berada di kawasan lebih jauh dari pantai dan mengambil posisi untuk menyerang.
Berita di bawah Ditranslate oleh google... 
gua tak sempat edit... harap faham .. 
apabila gua free gua kasi edit semula
Ambil info yang penting sahaja............
layan
Sebuah kapal anti -kapal selam yang besar bernama "Admiral Panteleyev " Dilaporkan tiba di timur Laut Mediterranean untuk menyertai kedudukan Rusia tentera laut sebagai perdana. Ia datang tidak lama sebelum giliran yang dijadualkan dua syarikat penerbangan kapal pendarat Rusia di kawasan itu.

Tentera Laut Rusia pemusnah meninggalkan bandar Far- Eastern pelabuhan Vladivostok pada 19 Mac dan tiba di kawasan yang diperuntukkan di Mediterranean timur pada Rabu, Menurut sumber-sumber yang dipetik oleh Interfax dan RIA Novosti .

Sementara itu, Kementerian Pertahanan Rusia Said Itu pembawa kapal pendaratan besar " Novocherkassk " dan " Minsk" Laut Hitam Rusia dan armada Baltik Telah dihantar ke kawasan itu, dan akan menyertai pasukan tentera laut Mediterranean kekal pada September 5-06 mengikut jadual yang dirancang.

Satu sumber Kakitangan Am Itar -Tass Diminta Itu peninjau kapal " Priazovye " juga menuju ke kawasan tersebut untuk membantu dalam memantau keadaan di rantau ini.

A kanan Russian Navy Utama Staff sumber Interfax juga diberitahu bahawa peluru berpandu cruiser " Moskva " akan kapal seterusnya tiba di Mediterranean untuk menggantikan "Laksamana Panteleyev " sebagai perdana.

Missile Cruiser " Moskva" (RIA Novosti / Vitaliy Ankov )

" Moskva" akan tiba "dalam masa 10 hari , " kata sumber itu dituntut , sambil menambah Itu Baltic Rusia Armada pemusnah " Nastoichivy " dan kapal pengiring Laut Hitam Armada " Smetlivy " Juga akan menyertai unit tentera laut Rusia " dalam jangka pendek . " Tiada seorang pun daripada tuntutan-tuntutan ini Telah disahkan secara rasmi.

Kementerian Pertahanan telah menegaskan berkali-kali bahawa gerakan adalah sebahagian daripada " putaran peringkat demi peringkat kapal-kapal perang dan kapal-kapal sokongan tentera laut yang berdiri di Mediterranean " dan Bahawa pergerakan baru-baru ini Bertujuan untuk memantau keadaan di rantau ini.

" Ini adalah satu amalan standard mana-mana armada sekiranya tekanan yang semakin meningkat di mana-mana lautan yang diberikan atau kawasan laut ," kata sumber Itar -Tass agensi berita itu berkata , sambil menambah Itu Tentera Laut Rusia hanya akan Meningkatkan "pemantauan kompleks" dalam suatu keadaan di sekitar Syria.

Menurut satu kenyataan Selasa Jurucakap kementerian itu , tugas utama kedudukan Rusia tentera laut di Mediterranean adalah comprehensive monitoring over the air, underwater, and surface situation in the zone of its deployment.”

Pendaratan kapal pengangkut " Novocherkassk " ( RIA Novosti / Vasiliy Batanov ) Pendaratan kapal pengangkut " Novocherkassk " ( RIA Novosti / Vasiliy Batanov )

Sebelum kedatangan pemusnah "Admiral Panteleyev ," kuasa laut terdiri daripada syarikat penerbangan mendarat kapal " Aleksandr Shabalin ," "Admiral Nevelskoy ," dan " Peresvet ," RIA Novosti laporan. Ia juga disertakan pengiring kapal " Neustrashimy " serta sebuah kapal tangki dan kapal tunda a.

Sebagai langkah Tentera Laut Rusia mencetuskan spekulasi di media menafikan mereka Rusia meningkatkan Kehadiran tentera laut di rantau ini menjelang mogok mungkin terhadap Barat Syria, Pegawai pertahanan berkata Yang Satu Sekiranya tidak menarik persamaan antara penempatan-penempatan semula kapal perang dan krisis Syria.

" Kehadiran tentera kami Di rantau ini mendahului konflik Syria , dan akan terus selepas itu, dan oleh itu ia akan menjadi salah untuk membuat apa-apa hubungan antara putaran kapal kami di rantau Mediterranean dan peristiwa di Syria, " kata seorang sumber kanan Tentera Laut Rusia Diminta RIA Novosti

0 comments:

About