, ,

Elfira Loy DEDAHKAN !!! Mesej Misteri TUN M Untuk nya



-
Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!
Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!Tolak tepi soal pegangan politik sebab saya bukan mahu bicara soal itu. Kalau mahu cerita pasal politik, rasanya anda sudah tersalah portal. Heh!
Cuma, apa yang pasti, saya rasa ramai yang sememangnya mengagumi kewibawaan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai pemimpin.
Disebabkan itu, saya rasa teramatlah cemburu (cemburu habis ok!) dengan si pelakon comel, Elfira Loy kerana dia telah menerima mesej istimewa daripada role model saya. Siap bolehselfie lagi! Tapi, apa agaknya pesanan Tun Mahathir kepada Elfira ya?
Screen Shot 2014 06 09 at 11.28.38 PM Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!
Rupa-rupanya, bukan saya seorang sahaja yang cemburu, malah ramai lagi peminat yangjealous dengan Elfira disebabkan perkara ini.
Iyalahkan, bukan mudah nak beramah mesra dengan insan seperti Tun Mahathir dan peluang yang diperolehi Elfira menerusi rancangan The Bucket List seharusnya tidak akan dilepaskan.

0 comments:

About