, ,

5 Gambar gadis Asia Model paling jelita dan seksi di internet


Dominasi gadis dan model-model paling  jelita dia Asia terdiri dari warga China, taiwan ,Vietnam  mereka -mereka ini di ambil di jadikan model-model untuk produk-produk tertentu bagi mempromosikan sesuatu produk tersebut.


1. Zhang Wan You ( China )
Gadis kelahiran Qingdao, provinsi Shandong ini adalah generasi baru dari gadis-gadis dari China yang sensasi internet, Zhang Wan You dianggap sebagai gadis yang memiliki inner beauty begitu lengkap.

2. Zhou Wei Tong ( China )

Zhou Wei Tong adalah salah satu model Terjun papan anjal  di China. Tahukah anda gadis kelahiran Gui Zhou ini rupanya adalah seorang atlet Terjun  sebelum menjadi model ? Jadi tentu saja tubuh tinggi dan seksi amat sesuai untuk menjadi model.

3. Diao Yang ( Taiwan )

Diao mendpat gelaran Barbie kerana tubuhnya yang  ramping seperti  boneka. bakat nya berjaya di kesan ketika berusia 16 tahun ketika berjalan di jalanraya.

4. Zhang Xin Yu ( China ) 

Model asli Jiangsu di China ini memiliki mendapat gelaran  Viann atau Yan Zi di samping nama panjangnya adalah Zhang Xin Yu, gelaran  yang diberikan pengguna internet kepadanya nya.

5. Elly Tran Ha 9 ( Vietnam )

Elly populiti nya paling mendadak di internet dan Asia saat foto-foto seksi dirinya tersebar. Gadis yang berusia 27 tahun ini adalah gadis berdarah Vietnam Amerika yang menjalani part time sebagai seorang model disamping berkuliah di Vietnam. Sekali melihat sususk tubuh  Elly,pasti  akan setuju jika gadis berwajah cute ini memiliki tubuh super seksi.

Mereka-mereka  ini lah yang menjadi buruan syarikat-syarikat pengiklanan untuk di jadikan model-model produk mereka.

0 comments:

About