, ,

AKSI TAK SENONOH RIHANNA SAAT MENONTON FINAL PIALA DUNIA YANG TEREKAM KAMERA

AKSI TAK SENONOH RIHANNA SAAT MENONTON FINAL PIALA DUNIA YANG TEREKAM KAMERA

AKSI TAK SENONOH RIHANNA SAAT MENONTON FINAL PIALA DUNIA YANG TEREKAM KAMERA | Bukan cuma awam Jerman yang bergembira melihat negaranya merebut Piala Dunia 2014 selepas mengalahkan Argentina 10 pada 13 Julai 2014. Rihanna, penyanyi kontroversi asal Barbados, juga ikut bergembira atas kejayaan Pasukan Panser. Bahkan, ia lebih ekstrem lagi dalam mengekspresikan kegembiraannya kerana dia mempamerkan bra-nya saat menyaksikan langsung perlawanan di Stadium Maracana, Rio de Janeiro, Brazil.

Tampak samping aksi tak pantas Rihanna yang membuatnya mendapat teguran pegawai keselamatan

Selepas Jerman merobek gawang Argentina pada minit ke-113 melalui aksi cemerlang pemain gantian, Mario Goetze, Rihanna yang berada di kerusi penonton melompat-lompat kegirangan. sehubungan dengan itu, dia pun mengangkat bajunya yang dikenakannya sehingga bra-nya kelihatan jelas dan langsung menjadi pusat perhatian para wartawan foto.

Kemudian, Rihanna terlibat langsung dalam pesta kemenangan timnas Jerman. Kelihatan dia menggenggam piala yang selalu diperebutkan setiap empat tahun ini, dan yang cukup menghebohkan adalah saat dia "di ciuman" oleh dua pemain Jerman sekaligus, Lukas Podolski dan Bastian Schweinsteiger, sambil memegang trofi tersebut

Rihanna mendapat ciuman dari Lukas Podolski (kiri) dan Bastian Schweinteiger

Sebelumnya menjelang pembukaan Piala Dunia, ia juga membuat sensasi dengan menghantar foto toplessnya dengan bendera Brazil kecil yang menutupi bahagian puting payudaranya (gambar tidak boleh dipaparkan disini demi kesantunan).

0 comments:

About