, ,

IT ; Koleksi Ebook Hacking

Hari ni saya cuma ingin berkongsi koleksi e-book, nota dan apa sajalah yang sama waktu dengannya berkaitan hacking dan cracking. Ini semua saya telah kumpulkan kerana minat yang mendalam terhadap hacking ini. Walaupun semuanya dalam bahsa inggeris, saya harap anda dapat menggunakannya dengan sebaiknya. Tetapi backtrack tu saya yang catat sendiri kat notepad. Hee. Orang noob la katakan. Terdapat beberapa buku yang popular seperti The Hackers Underground HandbookHacking Exposed dan sebagainya. Selain itu terdapat juga e-book yang berkaitan dengan sql injection, DDOS, Blind Sql Injection dan banyak lagi la. Tetapi kebanyakkannya berkaitan bagaimana untuk menjadi hacker la.

Untuk pengetahuan anda, e-book yang ditulis oleh Arya Putra aka Mr. Hac juga ada dalam tu, judulnya Anonymous Surfing Ciri Utama Penggodam. Tetapi saya punya versi lama la. Versi baru anda boleh dapatkannya di sini


Ini adalah link untuk memuat turun fail rar tersebut. Saiznya adalah 62MB. Selamat memuat turun dan menuntut ilmu.
muat turun disini: abg saki.rar

About